Feedback och klagomål

Feedback

Vi vill gärna veta vad du tycker och välkomnar din feedback. Har du synpunkter på vår verksamhet, produkter eller service mejla oss gärna på info@interkredit.se. Vi värdesätter din åsikt då vi alltid strävar efter att bli lite bättre varje dag.

Klagomål

Vi önskar alltid att du ska vara nöjd men ibland går saker och ting fel. Vi tar alltid alla klagomål på största allvar. Vi lyssnar aktivt och utreder snabbt och sakligt vad som hänt. På så vis kan vi hjälpa dig och förhindra att det händer igen.

Det enklaste och snabbaste sättet att få rättelse om du anser att ett fel har begåtts, är att kontakta kundservice på info@interkredit.se.  Vi hjälper gärna till att reda ut problem eller missförstånd och kan också, vid behov, ta dina synpunkter vidare.

Om du inte är nöjd med ditt svar från kundservice

Skulle du inte vara nöjd med det svar du får av vår kundservice kan ärendet prövas vidare. Du kan då fylla i vår blankett för klagomål och skicka till Interkredits klagomålsansvarige. Beskriv utförligt vad du tycker blivit fel och hur kontakten med oss har varit. Förklara varför du inte är nöjd och hur du skulle vilja att vi löser ditt ärende. Vi svarar så snabbt som möjligt men allra senast inom 14 dagar.

Interkredit Sverige AB
Klagomålsansvarig
Mailbox 1803
411 41 Göteborg

eller maila blanketten till klagomal@interkredit.se